Predaj apartmánových bytov vo Vysokých Tatrách bez zmien

  • 5. 9. 2010

[caption id="attachment_8134" align="alignright" width="300"] Druhou stranou mince je však miestna infraštruktúra. Napriek obrovskej ponuke rôznych typov apartmánov, v Tatrách chýba prakticky všetko. Obchody, skibusy, zábavné podniky, obsluha na úrovni, kvalitné jedlá. Ak nie je kupujúci priam fanatik do horskej turistiky, prípadne zarputilý lyžiar, veľa dôvodov na investovanie do nehnuteľnosti v tejto lokalite nemá. Pokiaľ chce teda developer upútať pozornosť, musí v rámci ponuky pridať „niečo navyše“, čo, žiaľ, zatiaľ nie je v Tatrách celkom bežné. Obchody, fitnescentrá, kozmetické salóny alebo večerné podniky, ktoré o desiatej večer personál nezavrie a neodíde spať, je kľúčom k „prečnievaniu“ nad konkurenčnými ponukami.

Nie novým investorom vo Vysokých a Nízkych Tatrách je firma TMR – Tatry Mountain Resorts, vlastniaca významné množstvo hotelov a zjazdových tratí a zároveň budujúca nové. Paralelne s tým sa snaží o zviditeľnenie na trhu aj ako spoločnosť rozvíjajúca práve už vyššie spomínanú zanedbanú infraštruktúru, tak potrebnú pre úspešnosť každého projektu. Subjekt zastrešuje finančná skupina J&T vlastniaca 20 percent akcií spoločnosti TMR, ktorá v horských strediskách doteraz preinvestovala 45 miliónov eur a v pláne má ďalších 90 miliónov. Očakáva sa, že práve pôsobenie týchto dvoch spoločností dokáže v danej sfére posunúť pohľad kupujúcich z teórie do reálnej praxe, čo by bolo krokom vpred nielen pre tandem TMR – J&T.

Ilustračné foto – Viktor Zamborský (1), J&T Real Estate (2), Bellevue Holding (3), IT Slovakia (4), CI Development (5)